ສູງ. ຕໍາແໜ່ງ? ມັນຄຸ້ມຄ່າໃນການລົງທຶນໃນການສ້າງການເຊື່ອມໂຍງບໍ? ພວກເຮົາປະເມີນ. ຄຸນະພາບການເຊື່ອມໂຍງທີ່ລິ້ງຄວນ . ປະເພດແລະຄວາມແຕກຕ່າງຂອງພວກມັນຫຼາຍປານໃດ. ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການວາງການເຊື່ອມຕໍ່ຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານ. ລິ້ງເພື່ອຮັບຜົນໄດ້ຮັບບໍ? ຢູ່ໃສ ແລະແນວໃດ. ເພື່ອຊື້ຕ່ອງໂສ້. ຂໍ້ເສຍຂອງການສົ່ງເສີມການເຊື່ອມໂຍງ: ຈະເຮັດແນວໃດຖ້າການເຊື່ອມໂຍງການກໍ່ສ້າງບໍ່ມີປະສິດທິພາບ. ໃຫ້ສະຫຼຸບວິທີການຊຸກຍູ້ການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ໂດຍຜ່ານການເຊື່ອມຕໍ່. Pin ບໍ່ມີເວລາອ່ານເນື້ອຫາປະສິດທິພາບຂອງການສົ່ງເສີມການອອກກ່ອນການ ຊື້ບໍລິການ SMS ຈຳ ນວນຫລາຍ ປ່ອຍຕົວ. ໂດຍກົງແມ່ນຂຶ້ນກັບໂປຣໄຟລ໌ຂອງການເຊື່ອມຕໍ່. ການເຊື່ອມຕໍ່ພາຍນອກຫຼາຍມັນມີຢູ່ໃນຜົນການຄົ້ນຫາ. ສະຖານະການໄດ້ມີການປ່ຽນແປງຢ່າງຫຼວງຫຼາຍຫຼັງຈາກ. ສູດການຄິດໄລ່ໄດ້ຖືກນໍາສະເຫນີແລະ. ແລະຊັບພະຍາກອນຈໍານວນຫຼາຍແມ່ນມີບັນຫາເນື່ອງຈາກຂະຫນາດໃຫຍ່ . ຈໍານວນ backlinks ທີ່ມີຄຸນນະພາບຕ່ໍາ. Sunk in fruition ແຕ່ backlinks ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຍັງສະຫນອງມູນຄ່າໃນມື້ນີ້. ມື້ນີ້. ພວກເຮົາບອກທ່ານວ່າມັນຫມາຍຄວາມວ່າແນວໃດເພື່ອສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານໂດຍຜ່ານການເຊື່ອມຕໍ່.
ໄລຍະເວລາການເຮັດວຽກຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງຫຼາຍເດືອນຂອງບໍລິສັດເພື່ອບໍ່ດຶງດູດສິ່ງໃດຈາກຕົວກອງ. ມັນເປັນການເຊື່ອມຕໍ່. ການສົ່ງເສີມ? ໃນສັ້ນ, ນີ້ແມ່ນເຮັດໄດ້ໂດຍການເພີ່ມຈຸດ. ປະລິມານແລະຄຸນນະພາບຂອງ. ການເຊື່ອມຕໍ່ພາຍນອກຂອງເວັບໄຊທ໌ຈະປັບປຸງຜົນການຄົ້ນຫາຂອງເວັບໄຊທ໌. ສະຖານທີ່ທີ່ດີກວ່າໃນ . ເຄື່ອງຈັກຊອກຫາທີ່ດີກວ່າການເຊື່ອມຕໍ່ກັບຊັບພະຍາກອນທີ່ມີຄຸນນະພາບຂອງທ່ານ. ຍິ່ງເຈົ້າມີອຳນາດຫຼາຍເທົ່າໃດ. ຄືກັບພວກເຮົາ. ມັນໄດ້ຖືກກ່າວວ່າການຄົ້ນຫາ.
|